El Trivium presenta un espectacle a Barcelona

L’escola d’arts escèniques Trivium presentarà demà a Barcelona, el seu espectacle TASTd3 El violí. Aquesta presentació es realitza amb motiu de la visita del Trivium a l’escola Oriol Martorell, col·legi públic d’educació primària i artística situat a Nou Barris, on s’imparteix ensenyament integrat de primària i secundària i de grau elemental i mitjà de música i dansa.

Aquesta sortida, es tracta d’una activitat docent de gran interès pedagògic pels alumnes de Trivium, que a més de realitzar una visita de l’escola podran compartir classes amb els alumnes de dit centre i presentar el seu treball TASTd3.

El Trivium, Escola d’arts escèniques presenta el TASTd3, és un espectacle interdisciplinar de petit format en el que intervenen les tres disciplines artístiques de l’escola; música, dansa i teatre.

L’espectacle parteix del poema Violí de Miquel Desclot, extret del llibre Més música metre!

Amb aquest llibre, Miquel Desclot va obtenir l’any 2002 el Premio nacional de literatura infantil i juvenil del ministerio de cultura.

 

Violí

A mi no em ve d’aquí

tocar demà o ahir,

jo sóc un violí

que sona perquè sí en si.

Gonyí-gonyí-gonyí.

 

Aquest que em grata així

es creu un serafí,

però és un assassí

que em fa, per treure un mi, sofrir.

Gonyí-gonyí-gonyí.

 

Deixeu-me anar a dormir

o beure un got de vi.

Tinc mandra i tot de dir

que això no fa per mi ni un bri.

Gonyí-gonyí-gonyí.

 

De vespre o de matí,

el que m’agrada a mi,

en lloc de tant gonyí,

és practicar l’esquí marí.

Gonyí-gonyí-gonyí.

 

DIRECCIÓ: Ester Nadal i Eva Pérez

INTÈRPRETS: Alba Mateu, Carla Cabanes, Guillem Cabanes, Júlia Coll, Laia Tarifa, Laura Morón, Maria Navarro, Núria Fàbrega, Violeta Vilaplana

PROFESSORS QUE HAN INTERVINGUT EN LA CREACIÓ: Àlex Arajol, Ana Gutiérrez, Esther Giménez i Irina Robles

(Foto: Comú de Sant Julià de Lòria)

 

 

 

 

 

TOTES LES NOTÍCIES