Superat el repte de Cadrete, Edgar Montellà ja se situa en mode 2018

Edgar Montellà va acabar la seva participació en el I Tram de terra Pujada a la Plana (Cadrete – Saragossa) en posicions de podi (3r) de la categoria kart-cross, encara que una penalització posterior de 10’, per entrar abans d’hora en un control horari el va baixar del lloc de privilegi esmentat.

El pilot andorrà que va acudir a la prova aragonesa gràcies a la invitació de Speed-Cat Indústries Lahoz, responsable de la posada a punt del seu Speed-Car de muntanya, va haver d’adaptar-se de manera ràpida a les particularitats d’una carrera amb diferències molt importants, si la comparem a una prova de muntanya.

La progressió del pilot de l’ACA va tornar a ser molt bona, rebaixant el seu crono pràcticament 1” per quilòmetre en les tres pujades que va disputar. El tram d’una mica més de 8 km, el va superar en poc més de 6’ en el primer pas mentre que en l’última ho va fer en 5’50”.

Una vegada finalitzat el RallySprint, Montellà estava molt satisfet de l’experiència, encara que: “No té res a veure amb el que faig habitualment. Sobretot la gran diferència està en el fet que, t’enfrontes a un recorregut desconegut i això per a mi és una novetat molt important, A les zones complicades del tram cronometrat hi ha dubtes i els segons respecte als rivals van augmentant a favor seu. A més afegia: En cadascuna de les pujades he millorat el registre de l’anterior. Com deia, quan vas agafant confiança tant al recorregut com al vehicle això queda reflectit en el crono”.

Quant a la penalització final, feia aquest comentari: “M’he equivocat en entrar a un control horari i això ha provocat els 10’ de penalització. Sincerament no sé que m’ha passat, m’havien comentat com funcionava tot això, a la muntanya no existeix, però una de les vegades m’he confós”.

En aquesta ocasió no ha tingut cap repercussió greu, simplement de la 3a plaça, entre els kart-cross, que havia aconseguit després d’acabar la prova he passat a últim destacat.
Valoració molt positiva del test encara que de moment seguiré a la muntanya.

Amb aquesta participació en la prova aragonesa, Edgar dóna per finalitzada una temporada que ha estat densa però molt productiva quant a la progressió que ha experimentat el pilot que compta amb el suport del programa de Joves Pilots de l’Automòbil Club (ACA).

(Text i foto: Fotoesport)

TOTES LES NOTÍCIES