La delegada del Govern a l’Alt Pirineu i Aran fixa com a prioritat «connectar» la regió
La delegada de la Generalitat a l’Alt Pirineu i Aran, Sílvia Romero, considera que actualment «la connectivitat i la mobilitat» han de ser una prioritat en les actuacions del Govern català, perquè enLlegir




















