Imatge personal
La naturalesa ens ha donat a cadascun de nosaltres un rostre. Aquest ens va canviant al llarg de la nostra vida. I segons els estàndards socials de bellesa, hi hauràLlegir
La naturalesa ens ha donat a cadascun de nosaltres un rostre. Aquest ens va canviant al llarg de la nostra vida. I segons els estàndards socials de bellesa, hi hauràLlegir
La psiconeuroimmunologia és un camp científic interdisciplinari que es dedica a l’estudi i investigació dels mecanismes d’interacció i comunicació entre els diferents sistemes fisiològics humans en les seves implicacions clíniques.Llegir
Si la memòria no em falla l’any passat ja vam parlar un dia de la sorpresa que em va comportar descobrir que, lluny d’acabar-se’m els mots del conflicte, no donavaLlegir
Cada persona té la facultat de crear el seu propi destí. Per què es pot afirmar que la teva vida és conseqüència dels teus pensaments? Els teus pensaments condicionen laLlegir
A l’inici de l’Any el Sant Pare Francesc ens invita a pregar per la Pau al món. En el seu missatge per a la Jornada mundial de la Pau deLlegir
Rodalmòticament parlant, el trànsit del 2019 al 2020 ha estat una mena de frontissa, perquè ho vam deixar amb un doble interrogant: quina relació hi ha entre immunitat i el mot delLlegir
Curiosament, les dues paraules són quasi iguals. La primera provinent del món de l’ecologia i la segona del culinari. I ambdues amb més coses en comú de les que sembla.Llegir
Un dels reptes que segurament caldrà afrontar durant l’any 2020 serà el del Canvi Climàtic. Una possible resposta, adequada per superar les seves amenaces, podria consistir a ampliar i aprofundirLlegir
En iniciar un nou Any i tot celebrant la Jornada Mundial per la Pau, amb el lema “La pau és camí d’esperança: diàleg, reconciliació i conversió ecològica”, deixem ressonar dintreLlegir
Benvolgudes Majestats d’Orient o Estimats Reis Mags, Aquest any no us demanaré res per a mi, perquè em deixeu la nit del 5 al 6 de gener, i és queLlegir
Les Festes de Nadal poden ser contradictòries per a la gent gran. Hi ha qui les espera amb molta alegria i d’altres que les suprimirien. Donat el caràcter tradicionalment familiarLlegir
Certament no es pot negar que la realitat té capricis que de vegades superen tota fantasia. No fa ni dos mesos que parlàvem de la immunitat policial (provinent del llatí poena, ‘pena’), arranLlegir
Fòrum d'Economia 2025