En la recta final de temporada ens tornen a visitar les maleïdes lesions com una prova més a superar de cara a assolir els objectius fixats, a priori, Lliga i Champions…Llegir

Trobo a faltar una més intensa, molt més intensa, pedagogia de les administracions públiques sobre la conservació correcta dels aliments. Perquè les campanyes d’alerta sobre els perills dels aliments en mal estat…Llegir

L’aigua és un element que se’ns ha tornat tan quotidià, com a vincle, com a enllaç, és el fonament per construir una ètica de la necessitat: perquè tots necessitem l’aigua per a la vida, tots tenim el dret de tenir accés en la quantitat suficient i amb la qualitat adequada. Llegir

Feia molt de temps que no em posava en política. A les preguntes que em feien sobre la qüestió, sempre responia: és que tinc massa feina… Així solucionava ràpidament el temaLlegir

Deia el filòsof anglosaxó Peter Singer que el progrés moral consistia en eixamplar fins a límits fa poc insospitats el que podríem anomenar el cercle de la compassió. Què vol dir això? Llegir

Ens trobem davant d’una situació insòlita. Moltes persones estrangeres que visiten l’Estat espanyol, no acaben d’entendre com en un país amb un atur que camina cap el 30%, més del 50% pels joves, existeixi una relativa pau social. Llegir

Molts som els que hem criticat darrerament el joc del nostre equip, la seva manca de motivació i d’aquell esperit competitiu que els va portar a la gloria, a ells i a nosaltres de retruc que em viscut uns anys bocabadats pel seu futbol.Llegir

és rectificar, ni que sigui amb retard de vuit anys, que és el que ha trigat la Filològica a modificar un dels termes que ha creat més controvèrsia els últims anys: el bloc. Llegir

Dins dels milers de trastorns de salut que s’han classificat a través dels segles, hi ha un grup de patologies que presenta la particularitat d’afectar una porció molt petita de la població…Llegir

Quan ens varen imposar l’ISI (IPI, IAC) vaig comentar que no era un impost just, argumentant que el que s’havia d’implementar era un IVA (IGI, per nosaltres), doncs aquest seria un impost neutre i just.Llegir