De veritat ens apropen les xarxes socials?
Quan Mark Zuckerberg va crear Facebook ho va fer amb l’objectiu d’apropar la gent, de facilitar la comunicació entre les persones. Sempre ha defensat, i continua defensant, que aquesta ésLlegir
Quan Mark Zuckerberg va crear Facebook ho va fer amb l’objectiu d’apropar la gent, de facilitar la comunicació entre les persones. Sempre ha defensat, i continua defensant, que aquesta ésLlegir
De ben segur que, aquests últims dies heu sentit o llegit la paraula resiliència en molts llocs i, si no és així, la sentireu o llegireu perquè està molt deLlegir
A casa, es barregen les pors i ansietats de cada membre de la llar. Ens afecten uns als altres. L’estrès pot generar irritabilitat cap a les persones amb les queLlegir
La pèrdua de protagonisme dels mots del procés és directament proporcional a la irrupció dels que tenen a veure amb la passa, altrament anomenada epidèmia. Ho hem vist al llargLlegir
Portem molts dies tancats. La televisió, les sèries, ordinadors, jocs, tauletes i un llarg etc. Estic d’acord que hem de buscar distraccions per a passar el dia. Si el nostreLlegir
La por a la mort per part de la gent gran, és possible superar-la mitjançant la creença en la fe o amb el saber de la ciència de la físicaLlegir
Dins la Pasqua, l’Església ens proposa en aquest diumenge, celebrar una Jornada Mundial de Pregària per les Vocacions, per totes les vocacions. Acollir el Crist Ressuscitat com a Bon Pastor,Llegir
El confinament generat per l’epidèmia de la COVID-19 ens està duent a un parany del qual convindria escapar per no sortir del foc i caure a les brases. La televisióLlegir
Aquest va dedicat a totes, les que són mare, s’han casats o solteres o del mateix sexe, o com a mi em va passar, vaig ser criada per la millorLlegir
Al llarg de tres setmanes hem repassat l’extensa llista de fills del verb espirar, pare del primer component de la nostra conspiranoia (conspirar) i ara ja passàvem pels tres darrers, els tres verbsLlegir
Fart, cansat, avorrit, disgustat, fotut i un llarg etc. Després de tants dies. També tenim dret a una rebequeria. Les olles a pressió tenen un petit orifici per a deixarLlegir
Per superar el coronavirus a Espanya, els pretesament experts, que realment no saben de que va, ens confinen, optant per solucions pròpies de ximples, semblants a: “quan plou, si noLlegir
Pasqua és alegria profunda perquè Crist Ressuscitat ha vençut el mal i el pecat, ha obert el cel nou i la terra nova, i ha comunicat l’Esperit Sant als seusLlegir
El color de la nostra pell, l’idioma que parlem, els nostres accents, i les nostres cultures no compten per a res als ulls d’una malaltia contagiosa. En el nostre sofriment, enLlegir
Liquidat esperit, el més rellevant dels sis substantius derivats del verb que protagonitza aquesta tongada (espirar), no ens queda sinó consignar l’exotisme d’espirall (“Obertura per on pot passar i renovar-se l’aire”) iLlegir
Ja fa dies que dono tombs a tot això del coronavirus i el confinament. Hi veig moltes contradiccions i, si m’ho permeteu, certa dosi d’hipocresia també. Així, sense voler ofendreLlegir
Avui he volgut dedicar aquest article a Jordi Ruiz. Per cert estarà convidat al programa de ràdio. Vaig estar a punt de posar-li el seu nom a l’article. Però vaigLlegir
La paraula “Edatisme” s’utilitza per descriure la discriminació de la gent gran per qüestions d’edat. Podríem afirmar que aquesta discriminació ha existit tola la vida, no és cap cosa nova.Llegir
Enèsim dia de quarantena, una quarantena que ens està donant un temps que abans molt probablement no disposàvem. Una època on sobtadament, i causat pel canvi d’estil de vida, elLlegir
Aquestes dues preguntes seguides que Jesús li fa a Maria Magdalena, l’apòstola dels apòstols, en el primer encontre del Ressuscitat en persona amb la seva fidel deixebla (Jo 20,11-18) ensLlegir
Fòrum d'Economia 2025