El Programa de Digitalització d’Empreses s’obrirà el 8 d’abril amb un pressupost de 500.000 euros
El Programa de Digitalització d’Empreses (PDE) torna a posar-se en marxa amb l’objectiu d’ajudar les empreses andorranes a adoptar tecnologies digitals i avançar cap a un model de negoci mésLlegir






