Viu la vida: El nens, víctimes innocents del càncer
Crec que hauríem de reflexionar, sobre els nens i nenes amb càncer en el món, em sembla un tema molt fort i molt difícil. El càncer en si ja ésLlegir
Crec que hauríem de reflexionar, sobre els nens i nenes amb càncer en el món, em sembla un tema molt fort i molt difícil. El càncer en si ja ésLlegir
És cabdal promoure la divulgació de la física quàntica, per posar-la a l’abast d’una part important de la ciutadania, per endegar una de les fites positives més determinants en elLlegir
La setmana passada ens vam quedar a mig camí de la llista de derivats del sorprenent verb cerndre, tan desconegut com impronunciable i tanmateix pare de paraules d’allò més usuals,Llegir
Un any més, “Mans Unides” de la Diòcesi, coordinats arreu d’Espanya, ens fan arribar el clam, més enllà de les nostres necessitats econòmiques, que hi ha moltíssims germans i germanesLlegir
De res serveix la reflexió internacional sense una conscienciació regional que deixi de banda la creença que tot el que prové del passat és millor que una reflexió present perLlegir
Avui els nostres fills, mes amunt mes avall, acaben de complir un any. I això vol dir que aviat farà un any d’aquella primera trobada a l’Starbucks de l’avinguda CarlemanyLlegir
En la sarsuela “La Verbena de la Paloma” la cançó: “Hoy las ciencias adelantan que es una barbaridad“, és de plena actualitat, amb l’observació, que moltes vegades els passos endavantLlegir
Avui aquest secretari de la JEC totpoderós que es veu que pot més que tot un Parlament (de la legislació colonial espanyola ja no ens hem de sorprendre de res)Llegir
Avui és l’aniversari de la meva filla i he volgut dedicar-li aquest article a ella. No sempre un té l’oportunitat que el mateix dia que surt l’article sigui un diaLlegir
En aquest diumenge dia 2 de febrer celebrem la Presentació del Senyor al Temple, la seva entrega total al Pare. Anava acompanyat pels seus sants pares i custodis Maria iLlegir
Jo crec personalment, que una oportunitat laboral és un tresor, i més en els temps que corren. Quan una empresa confia cegament en nosaltres i diposita unes expectatives a lesLlegir
Vaig mirar internet el més buscat en Google en 2019. I vaig trobar un vídeo fet pel propi Google que crec que val la pena veure i per descomptat comentar.Llegir
Si llegir ronyons, fetge, cor, turmes, cervell, melsa, morro, peus, tripa o coradella no us ha aturat, anem bé. Perquè vol dir que, tot i les campanyes de silenci queLlegir
L’actual forma de vida de la nostra societat es troba qüestionada. En primer lloc per l’actual individualisme egoista, que està enfonsant els patrons tradicionals de la família i la vidaLlegir
No deixa de tenir un regustet antipàtic, això del permís penitenciari, que ens fa pensar en jerarquies no sempre justificades: el mestre et dona permís per anar al lavabo, elsLlegir
El setembre passat, en el 1600 aniversari de la mort de St. Jeroni, doctor de l’Església i traductor de tota la Bíblia al llatí per encàrrec del Papa St. DamasLlegir
L’abraçada és una de les necessitats humanes més importants en la nostra interacció amb els altres. És de tal importància que si un nadó no és abraçat podria morir. PeròLlegir
Comencem amb la frase “Deixar de fer publicitat per a estalviar diners, és com parar el rellotge per a estalviar temps” queda clara la importància de fer publicitat. Tal vegadaLlegir
L’antiga explicació del món ja no serveix i les persones es desesperen, sotmeses a angoixants dubtes existencials. No hi ha una explicació senzilla, tot i que cal intentar oferir algunesLlegir
Fòrum d'Economia 2025