Juan Juncosa

Es diu, es comenta, es rumoreja que un dia d’escola a John Lennon, un professor li va preguntar que volia ser de gran. Ell va respondre: “feliç”. Li van dirLlegir

Juan Juncosa

Avui és l’aniversari de la meva filla i he volgut dedicar-li aquest article a ella. No sempre un té l’oportunitat que el mateix dia que surt l’article sigui un diaLlegir

Vaig mirar internet el més buscat en Google en 2019. I vaig trobar un vídeo fet pel propi Google que crec que val la pena veure i per descomptat comentar.Llegir

L’actual forma de vida de la nostra societat es troba qüestionada. En primer lloc per l’actual individualisme egoista, que està enfonsant els patrons tradicionals de la família i la vidaLlegir

L’abraçada és una de les necessitats humanes més importants en la nostra interacció amb els altres. És de tal importància que si un nadó no és abraçat podria morir. PeròLlegir

Comencem amb la frase “Deixar de fer publicitat per a estalviar diners, és com parar el rellotge per a estalviar temps” queda clara la importància de fer publicitat. Tal vegadaLlegir

L’antiga explicació del món ja no serveix i les persones es desesperen, sotmeses a angoixants dubtes existencials. No hi ha una explicació senzilla, tot i que cal intentar oferir algunesLlegir