A l’Alt Urgell i la Cerdanya hi haurà 3 sessions informatives per la nova convocatòria Leader

convocatòria dels Ajuts Leader
Convocatòria dels Ajuts Leader. Imatge: Consell Comarcal de l’Alt Urgell

Aviat s’obrirà una nova convocatòria dels Ajuts Leader i per aquest motiu, des del Consorci GAL Alt Urgell-Cerdanya es realitzaran 3 sessions informatives: una a l’Alt Urgell, una a Cerdanya i una de forma telemàtica. Per poder-hi assistir, s’haurà de realitzar amb inscripció prèvia i en el cas de les dues presencials, amb aforament reduït i places limitades per poder complir amb els requisits de seguretat.

Els ajuts Leader són subvencions a fons perdut que poden arribar fins a un 40% de la inversió que realitzin les empreses i els emprenedors de negocis situats a l’àmbit territorial Leader, per tal de diversificar les economies rurals i millorar-ne la qualitat de vida. L’objectiu d’aquests ajuts és el foment d’inversions que generin activitat econòmica mitjançant accions adreçades a la reactivació econòmica i la creació d’ocupació, a establir polítiques específiques per als joves del món rural, a promoure accions dirigides a la mitigació i adaptació al canvi climàtic i la protecció dels recursos naturals, i a estimular la innovació i la transferència de coneixements en el sector agroalimentari.

Per a totes aquelles persones/entitats que tinguin interès a saber més de la nova convocatòria d’ajuts Leader poden assistir a les xerrades següents:

Qualsevol persona interessada a rebre més informació poden adreçar-se a la seu del Consorci GAL Alt Urgell-Cerdanya, ubicada al CETAP (plaça de les Monges, Edifici de les Monges, 3a planta) o bé a l’oficina de Puigcerdà, al Consell Comarcal de Cerdanya (plaça del Rec, 5). Per a més informació, es pot consultar la pàgina web de l’ens (www.cauc.cat), escriure un correu electrònic a cauc@cauc.cat o bé trucar al telèfon 973 35 31 12 en el cas de l’Alt Urgell o al 972 88 48 84 en el cas de la Cerdanya.

[do_widget id=category-posts-pro-64]