8.000 dosis de la vacuna Moderna entre febrer i març

Joan Martínez Benazet compareix davant la comissió legislativa de sanitat
Joan Martínez Benazet compareix davant la comissió legislativa de sanitat. Foto: Demòcrates

El Ministeri de Salut espera rebre 4.000 dosis de la vacuna de Moderna aquest mes i 4.000 més el mes vinent, una quantitat que permetrà seguir avançant en la immunitat de la població davant la Covid-19.

Es destinaran a vacunar el col·lectiu de més de 65 anys, tenint en compte que de moment no s’administrarà la vacuna d’Oxford-AstraZeneca a les persones d’aquesta edat. De vaccins d’aquesta darrera farmacèutica se n’esperen bona part de les 26.400 dosis reservades per Andorra també aquest mes.

El ministre Joan Martínez Benazet, en compareixença al Consell General, ha insistit que és realista pensar que al juny ja hi pugui haver vacunada entre un 60 i un 70% de la població.

El titular de Salut ha afegit que els indicadors mostren que la tercera onada de la pandèmia està remetent, però es mostra preocupat per l’afectació que pot tenir la variant britànica del virus, amb un alt grau d’infectivitat.

[do_widget id=category-posts-pro-64]