
Les matriculacions de vehicles durant el mes d’agost han estat 359, el què suposa una variació percentual positiva del +5,9% respecte al mes d’agost de l’any anterior. Aquest mes han tingut variacions positives: “Motocicletes i Ciclomotors” amb un +13,5% i “Turismes” amb un +7,7%.
Les matriculacions de vehicles acumulades des del mes de gener fins al mes d’agost han estat 3.190, un +8,1% amb respecte al mateix període anterior. Tots els tipus de vehicles presenten variacions positives amb excepció dels “Camions i camionetes”, que es mantenen iguals respecte al mateix període anterior.
Les matriculacions de vehicles dels darrers 12 mesos han estat 4.616, fet que equival a una variació percentual positiva del +4,5% respecte al període anterior, en què es van matricular 4.417 vehicles.


