
Aquest dimecres, a Kronplatz, l’esquiadora andorrana, Carla Mijares, ha signat la primera victòria de la temporada i, a més, ha aconseguit 23.00 punts FIS que milloren la seva puntuació actual. Ha estat a l’eslàlom dels Nacionals Júnior de Lituània. Carla Mijares s’ha imposat amb un crono d’1.21.39, gràcies, especialment, a la segona mànega i ha pogut guanyar a la britànica Reece Bell i a la italiana Serena Viviani.
A més, amb el resultat d’aquest dimecres, Mijares, fa 23.00 punts FIS que suposen una important millora respecte als seus actuals 28.53, amb la qual cosa la jornada ha estat del tot rodona. Abans, Mijares havia competit a un primer eslàlom, en aquest cas dels Campionats Nacionals Júniors d’Uzbekistan, però l’andorrana ha enforquillat a la segona mànega i ha acabat fora de cursa.
Josh Alayrach, entrenador: “A la segona cursa ha fet un esquí molt correcte a la primera mànega, llàstima que fa una mini errada en arribar al pla, però molt al ‘tempo’, amb confiança. A la segona mànega ha fet una gran baixada i les ha guanyades a totes per a vèncer la carrera. Gran dia”.
Curses a Alpe Cermis, Mayrhofen i Kaltenbach
Dies de molta intensitat per a l’equip nacional femení, que torna a competir novament, en aquest cas a Val Cermis (Itàlia), però també ho farà aquesta setmana a Mayrhofen i Kaltenbach (Àustria).
Carla Mijares i Íria Medina, aquest dijous, corren l’eslàlom FIS d’Alpe Cermis. Després, ja el cap de setmana, correran en diferents llocs. El dissabte dia 9, Medina competirà al gegant de Mayrhofen, mentre que el dia 10, l’andorrana, serà al gegant de Kaltenbach, on també hi serà Clàudia Garcia.
El diumenge dia 10 també hi haurà cursa, en aquest cas a Mayrhofen, amb un eslàlom per a Carla Mijares.
Per la seva part, Jordina Caminal continuarà entrenant aquests dies fins les curses que té programades el 12 i 13 de desembre, amb la Copa d’Europa de supergegant a Sankt Moritz.


