Se suspèn l’Andorra Shopping Festival

Un espectacle durant una edició de l'Andorra Shopping Festival
Un espectacle durant una edició de l’Andorra Shopping Festival. Foto: ARXIU

El Govern aposta per una entrada gradual i continuada de turistes. En aquest sentit, el ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, ha comunicat que el Govern ha decidit, donada la situació sanitària actual, anul·lar l’Andorra Shopping Festival. Tal com ha explicat Martínez Benazet, en el context global, un esdeveniment amb format de festival no és adient, ja que cal evitar acumulacions puntuals davant espectacles o exhibicions, i podria provocar un efecte contrari al desitjat.

Cal apostar, ha dit, per buscar estratègies que ens permetin mantenir l’entrada de visitants de manera estable i continuada per establir protocols segurs de contenció de la pandèmia. D’aquesta manera, l’acció de promoció turística es centrarà en una proposta continuada durant tot l’any d’estades curtes, potenciant l’oferta de muntanya i esquí, compres, cultura, wellness i gastronomia, donant continuïtat a l’estratègia engegada a l’estiu.

Des d’Andorra Turisme s’ha emès un comunicat en el que s’assegura que es “continua apostant fermament per potenciar la comunicació del destí durant aquesta tardor en els mercats propers, per incentivar la visita de turistes al Principat”.

“En aquests moments, cal buscar estratègies que ens permetin mantenir un equilibri entre la comunicació turística -per garantir i mantenir les entrades de visitants d´una manera estable i continuada- i a la vegada, preservar al màxim la seguretat sanitària a Andorra, tant per als nostres habitants com per als turistes”, s’assegura en el comunicat d’Andorra Turisme.

Campanya per potenciar les escapades de curta durada
Amb la voluntat de mantenir una comunicació “always on”, Andorra Turisme engegarà una campanya publicitària als mercats de proximitat per substituir l’Andorra Shopping Festival. L’objectiu és continuar posicionant Andorra com una destinació d’escapades curtes i potenciar l’oferta de compres, cultura, wellness i gastronomia durant la tardor, i així donar continuïtat a la comunicació iniciada el passat mes de juny.

La voluntat és mantenir una comunicació constant durant el mes de novembre per enllaçar-la amb la campanya de Black Friday, la de Rebaixes i pròximament, la d’hivern, explica Andorra Turisme. La intenció és que la presència de la marca Andorra en la comunicació sigui present d´una forma ininterrompuda als nostres potencials visitants i recordar-los els atractius turístics de la destinació també durant el mes de novembre.

“Després d’un estiu que ens ha permès mantenir l’activitat turística de manera satisfactòria en quant a visitants, la voluntat és ara continuar treballant de cara a la temporada d’hivern amb accions amb operadors turístics i amb una nova campanya de comunicació que es presentarà durant el proper mes de novembre. L´objectiu és que Andorra sigui una destinació turística al llarg de tot l´any”, conclou la societat.

TOTES LES NOTÍCIES