Més de 6.000 famílies realitzen l’itinerari de ‘Troba el Tamarro’

El Tamarro de la Massana
El Tamarro de la Massana. Foto: Andorra Turisme

Més de 6.000 infants amb les seves respectives famílies han recorregut al llarg dels darrers sis mesos totes les parròquies del país a la cerca dels tamarros. Les oficines de turisme del país han distribuït gairebé 12.000 llibrets de ‘Troba el Tamarro’ repartits en diferents idiomes, i han estat més de 6.000 els obsequis lliurats als infants que han presentat el seu passaport degudament segellat per cada tamarro.

Aquesta iniciativa sorgida en el marc del programa Infoturisme, que compta amb la col·laboració i la coordinació d’Andorra Turisme i els set comuns, ha tingut un important èxit, fins al punt que s’han hagut de reeditar fulletons en dues ocasions i ha permès incentivar durant tot l’estiu les visites a diferents indrets de la nostra geografia, alguns d’ells allunyats de les rutes naturals tradicionalment més visitades.

Aquest interès també s’ha traslladat a les xarxes socials i a la pàgina web www.visitandorra.com. En aquest sentit, s´han registrat més de 12.000 visites i més de 16.000 pàgines visitades, segons ha informat Andorra Turisme en un comunicat. En tractar-se d’una activitat operativa al llarg de tot l’any s’espera que el nombre de passaports lliurats a les oficines vagi creixent també en els propers mesos i que les famílies que ens visitin aquest hivern s’animin a buscar els diferents tamarros amagats per tot el país.

‘Troba el Tamarro’ ha esdevingut l’excusa perfecta perquè els més petits s’hagin familiaritzat amb una tradició històrica andorrana com ha estat el joc de recerca d’aquest animal imaginari, amagat a les nostres muntanyes.

Aquestes xifres avalen la bona acollida entre el públic familiar, tant del país com per part dels turistes, de la iniciativa ‘Troba el Tamarro’ que es va presentar el passat mes de juny.

Vist l’èxit assolit, s’estan estudiant novetats a introduir de cara a l’any vinent com ara la producció d’elements de merchandising, Així mateix s’estan treballant noves fórmules de promoció d´aquest producte amb l’objectiu de mantenir l’interès i alhora complementar-ho amb nous al·licients. En aquest sentit, s’ha editat un vídeo per donar a conèixer aquesta proposta fora de les nostres fronteres a través de diferents canals online.

L’objectiu és atraure turistes quan la situació de la pandèmia ho permeti i així, d’un costat, contribuir a la diversificació turística tot oferint noves propostes per al públic familiar i, de l’altre, incentivar les pernoctacions dels turistes i la despesa realitzada al país.

TOTES LES NOTÍCIES