Quatre establiments pirinencs participen a la campanya «Aprofitem els aliments» contra el malbaratament alimentari
2024-09-22
El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya impulsa, un any més, la campanya de sensibilització «Aprofitem els aliments» amb la participació de més de 50Llegir

