
Després de dues jornades d’entrenaments, aquest dimecres s’ha disputat el primer dels dos descensos programats a la Copa d’Europa de Zauchensee (Àustria). Cande Moreno ha estat 26a, dins de la zona de punts, i Jordina Caminal 37a. Moreno ha estat 26a amb el dorsal 33 amb un crono de 1.08.92, a 1.78 de la guanyadora, que ha estat l’austríaca Nadine Fest amb 1.07.14 -les quatre primeres han estat austríaques, amb Fest, Spielberger, Zegg i Olivier- i ha sumat 5 punts de Copa d’Europa en la disciplina.
Per la seva part, Jordina Caminal s’ha quedat fora de la zona de punts, en la 37a posició, amb 1.09.37, a 2.23 de la guanyadora i a 0.16 de la 30a plaça que ha tancat avui dimecres la italiana Elena dal Vecchio amb 1.09.21. Demà dijous hi haurà una segona cursa de descens, i divendres un supergegant d’aquesta Copa d’Europa.
Xoque Bellsolà, entrenador: “Avui la Jordina ha fallat. A dalt surt més o menys, però després falla fort i a Copa d’Europa les errades es paguen car. La Cande està tornant. Avui no eren les mateixes condicions dels primers entrenaments, sinó que avui nevava i la confiança en condicions de poca visibilitat no és la mateixa de moment, està tornant de la lesió, i demà continuem”.


