
La Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell (FPNSM) ha rebut, aquest dijous 25 de juny, la visita de la Penya Motorista l’Esquirol i del Comú d’Andorra la Vella, en el marc de les activitats prèvies del Motand 2026. La trobada ha permès a les persones ateses del Servei Ocupacional, Xeridell, i del Centre de Dia apropar-se al món del motociclisme de la mà dels membres de la penya.
Durant la visita, han pogut conèixer de prop l’equipament necessari per a conduir una motocicleta amb seguretat. A més, també han tingut l’oportunitat de pujar a les motos i fer-se fotografies. Com a record de la jornada, la Penya Motorista l’Esquirol ha fet entrega d’una samarreta commemorativa a les persones ateses. L’activitat ha finalitzat amb un esmorzar compartit en un ambient distès i festiu.

