La pertorbació serà efectiva ben bé fins dimecres

El mapa d'avís grop per neu i vent
El mapa d’avís grop per neu i vent

El Servei Meteorològic ha activat l’avís groc per ventades i nevades davant l’arribada d’una pertorbació procedent del centre peninsular. El descens de les temperatures ha anat acompanyat de pluges i la cota de neu se situa entre els 1.800 i 1.900 metres amb gruixos d’entre 5 i 15 cm a partir de 2.000 metres.

A partir de dimarts a la tarda la cota podria baixar fins als 1.500 metres i durant la nit podria arribar a baixar momentàniament fins als 1.000 m. També el dimarts les ventades faran acte de presència des de la matinada i es podran allargar uns dies.

Protecció Civil recorda tenir precaució amb les activitats a l’exterior i la caiguda d’objectes de balcons i terrasses mentre duri el fenomen.

[do_widget id=category-posts-pro-64]