La Massana: Substituiran les rajoles de la plaça de la Ciutadania pel seu mal estat

Imatge de la plaça de la Ciutadania a la Massana on es veu el mal estat de les rajoles (Comú de la Massana)
Imatge de la plaça de la Ciutadania a la Massana on es veu el mal estat de les rajoles (Comú de la Massana)

El ple del Consell de Comú de la Massana ha donat llum verda a la licitació de les obres de reforma i embelliment de la plaça de la Ciutadania. La plaça, de 1.135 m2, presenta deficiències sobretot pel que fa a l’estat de les rajoles. Es tracta d’una plaça per on passen moltes persones, algunes d’elles gent gran, i es fa necessària la seva rehabilitació.

Les obres consistiran en treure tot el paviment existent, impermeabilitzar bé el terra i tornar a fer un nou paviment. A més, es trauran les escales exteriors i es crearà una jardinera perimetral, a més d’ampliar la rampa que condueix a la sala de la Closeta. La despesa aprovada per realitzar l’obra ascendeix a 445.802 euros.

En la sessió d’avui dijous també s’ha aprovat un crèdit extraordinària de 15.000 euros, per a l’organització conjunta del festival Contradans, juntament amb el Comú d’Ordino i l’Esbart Valls del Nord, entre d’altres qüestions.

TOTES LES NOTÍCIES