La 21 Ports tanca 3 jornades de gran ciclisme a Andorra i el 2023 s’unirà a la prestigiosa Haute Route

La 21 Ports tanca 3 jornades de gran ciclisme a Andorra i el 2023 s’unirà a la prestigiosa Haute Route
La 21 Ports ha estat una autèntica festa del ciclisme (Toni Grases/Ironman)

L’andorrà, Òscar Cabanes, ha estat el guanyador final de l’Andorra 21 Ports després de defensar amb èxit el mallot groc en la tercera i darrera etapa celebrada aquest diumenge. Cabanes també s’ha imposat en aquesta etapa reina de 106 quilòmetres amb el Coll de la Gallina com a gran atractiu.

El flamant vencedor ha dit que “mai havia fet una cursa així, amb un format diferent, i la veritat és que m’ha agradat molt”. “El fet que l’any vinent s’uneixi a l’Haute Route em sembla una bona idea, perquè aportarà més participants i ajudarà a conèixer Andorra”, ha apuntat. 

Per la seva banda, la catalana Berta Bassols s’ha endut la victòria en categoria femenina després de disputar les tres etapes. Bassols ha valorat la seva participació afirmant que “sembla increïble, però he acabat l’Andorra 21 Ports i mai havia fet res de semblant, perquè darrerament estic més amb el triatló. Ha estat un plaer, m’ha encantat aquesta cursa i crec que torno a tenir el cuquet d’agafar la bicicleta i fer proves així perquè ha estat espectacular”. 

El Parc Central d’Andorra la Vella, epicentre d’aquesta segona edició de la 21 Ports, ha bullit d’activitat durant les tres jornades de competició. Tots els participants han estat d’acord en ressaltar la bellesa i la dificultat del recorregut. També ha destacat la mítica pujada a la Coma d’Arcalís, segurament la més famosa del Principat, així com la resta de ports de muntanya. 

TOTES LES NOTÍCIES