
Avui dijous, novament, l’equip masculí d’esquí alpí, ha tornat a pujar al podi en un segon eslàlom FIS a Engelberg (Suïssa), en aquesta ocasió amb la victòria d’Àxel Esteve i la segona posició d’Àlex Rius. Esteve s’ha imposat a Engelberg i, a més, ha aconseguit millorar punts FIS gràcies als 24.16 (en tenia 25.22). L’andorrà ha guanyat amb 1.29.59, amb 1.12 sobre el seu company Àlex Rius, i després de fer segon a la primera mànega i guanyar la segona. De fet, Rius havia estat precisament el més ràpid a la primera mànega, però a la segona ha marcat el setè crono per a acabar segon al final. L’andorrà ha marcat 1.30.71 i 33.29 punts, una mica més alts que els 30 que va fer ahir, i dels 29.88 que té en l’actual llista de la FIS.
Per la seva part, avui Xavi Cornella aconseguia el 8è crono a la primera mànega, però a la segona no podia finalitzar. Aixi mateix, Bartumeu Gabriel no acabava la primera mànega. L’equip torna ara a casa per a descansar i fer físic uns dies abans del següent bloc, que inclou la Copa d’Europa.
Medina millora amb la 7a plaça al gegant d’Alleghe
Avui dijous, també s’ha disputat a Alleghe (Itàlia) un nou gegant FIS amb Íria Medina i la també andorrana Clàudia Garcia. Medina ha estat 7a, millorant l’11a posició del dia anterior. Medina ha marcat un crono de 2.04.53, a 3.19 de la guanyadora, la nord-americana Keely Cashman (2.01.34). L’andorrana ha marcat 54.54 punts, que són millors que els 61.84 d’ahir dimecres, tot i que encara lluny dels seus actuals 44.82 que marca l’última llista de la FIS.
Així mateix, també ha competit l’andorrana Clàudia Garcia, que no ha pogut completar la cursa.
Cinquena posició per a Júlia Rodríguez a l’Ecureuil d’Or
Avui dijous s’ha celebrat l’última jornada de l’Ecureuil d’Or (França), un eslàlom masculí i femení, amb l’equip EEBE U16 de la FAE i també representants dels clubs andorrans. Júlia Rodríguez ha estat avui 5a, recuperant les bones sensacions.
Així doncs, en dones, Rodríguez (EEBE-ECA) ha finalitzat 5a gràcies a una bona primera mànega en què se situava amb el cinquè crono, mentre que en la segona feia el tretzè que, en qualsevol cas, li valia per a situar-se finalment 5a de la carrera. També ha finalitzat la cursa Ainhoa Piccino (EEBE-SEC), 33a, mentre que Mar Gardella (PCGR) ha estat 48a.
En homes, Jan Visa (EEBE-ECA) i Èric Mitjana (EEBE-SEC) han corregut per a sumar una nova cursa, com també ho ha fet Jan Torres (PCGR), que no ha pogut completar una carrera molt complicada amb molt forat i unes condicions molt difícils, sobretot sortint des de darrera.