Andorra farà campanya d’estiu a vuit països diferents

Canals i Budzaku.
Canals i Budzaku.. Foto: SFG

Tot a punt perquè arrenqui la campanya d’estiu que enguany es realitzarà a vuit països diferents. A  part dels mercats de proximitat -Espanya i França- aquest 2021 es recupera la promoció turística  internacional al Regne Unit, Països Baixos, Bèlgica, Irlanda, Itàlia i Alemanya.  

Es tracta d’una campanya molt potent on s’ha realitzat un esforç per arribar al màxim de mercats i  que, enguany tindrà una durada molt més llarga que les campanyes que s’han realitzat fins ara.  

El tret de sortida de la comunicació als mercats internacionals arrenca avui mateix fins el 30 de juny.  Pel que fa al mercat espanyol, es farà en dues fases diferenciades. A Catalunya, València i s’iniciarà el 27 d’abril mentre que al País Basc, Navarra, La Rioja, Castella – Lleó, Madrid, Castella – La Manxa començarà l’11 de maig.  

Per la seva part, al mercat francès i en concret a les regions d’Occitanie, Nouvelle Aquitaine, Île de-France, Normandie, Bretagne, Pays de la Loire, Provence Alpes Côte d’Azur la campanya  engegarà l’11 de maig.  

La voluntat és que tant al mercat espanyol com al francès la campanya de promoció turística  s’allargui fins el 31 de juliol però tot dependrà de la situació sanitària de cada país i també de quines  condicions de mobilitat s’estableixin. Es preveu, si es considera necessari, reforçar la campanya  durant els mesos de juliol i agost.  

Ja al detall, el pla de mitjans del mercat espanyol s’articula a través de la televisió nacional i també  a la televisió autonòmica catalana. Respecte a la ràdio, la campanya es realitza a diferents emissores  generalistes de Catalunya, València i Aragó. Pel que fa als mitjans online es farà a través de diferents  formats i a mitjans de comunicació digitals de premsa generalista i especialitzada.  

Pel que fa al mercat francès, l’espot s’emetrà també a diferents canals d’una cadena nacional francesa  i també a la televisió regional. A la ràdio serà a través de diferents emissores regionals a més de  diferents formats online i mitjans de comunicació generalistes i premsa especialitzada.  

La campanya als mercats llunyans es realitzarà en una àmplia varietat de diferents formats  audiovisuals i mitjans de comunicació digitals.  

 

Nou espot amb missatge optimista: “Si vols canviar d’aires, fes-ho en un aire en condicions”

L’espot de la campanya d’estiu pren el relleu del missatge de l’hivern i en aquesta ocasió s’adapta  al període estival tot destacant la natura. Andorra es presenta com un destí allunyat d’aglomeracions,  amb activitats a l’aire lliure per a tots els públics i amb una àmplia oferta complementària.  

A més, els esdeveniments culturals que tindran lloc durant l’estiu com ara l’Andorra Mountain  Music, el Jambo i el LandArt, a part dels esdeveniments esportius del Tour de France o bé, l’Andorra  Multisport Festival faran part de la comunicació d’aquest estiu.  

A part d’això, i amb l’objectiu de reforçar Andorra com una destinació turística segura també  s’informarà sobre l’actual situació sanitària al país, les restriccions i les condicions de mobilitat en  funció del país de procedència dels turistes.  

Aquest estiu també s’aposta per realitzar una campanya comunicació amb un total de 12  touroperadors diferents procedents d’ Espanya, França, Alemanya, Benelux, Regne Unit i els països  nòrdics. 

Deixa un comentari

TOTES LES NOTÍCIES