Aquest dimecres vinent, dia 24 d’abril, a les 19 hores, en el marc del 7è cicle de conferències organitzades pel Col·legi Oficial d’Arquitectes d’Andorra (COAA) s’ha organitzat la xerrada “La llum. Experiències múltiples”, a càrrec del Dr. Adrià Muros. La conferència se celebrarà a la seu de l’entitat.
Muros, és arquitecte i professor de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona ETSAB des de 1990. Imparteix cursos, classes i conferències de Grau i de Màster en universitats, empreses, organismes públics i privats nacionals i internacionals.
La conferencia abordarà els múltiples papers que té la llum natural i especialment l’artificial, a través de la seva aplicació en diferents camps com l’arquitectura, l’art efímer, el disseny, la recerca acadèmica, la docència, la tecnologia i fins l’activisme. Amb una reflexió inicial es pretén mostrar la realitat actual que la llum té en cada disciplina on s’analitzaran les claus principals, els significats i les referencies més singulars.
El ponent també exposarà la seva opinió personal i crítica, a través d’experiències múltiples que ha realitzat al llarg de la seva trajectòria professional on mostrarà el seu posicionament conceptual i tècnic, els encerts i els errors i les emocions inesperades que dona treballar amb la llum.
Afirma, “jo soc arquitecte, quan projecto o dissenyo la llum sempre està present. De fet, quan estic davant d’un paper en blanc, just abans de començar a dibuixar, es quan tinc la percepció del màxim esplendor de la llum.”