Conferència del Dr. Adrià Muros sobre la llum en l’arquitectura al COAA

Cartell anunciant la conferència del Dr. Adrià Muros (COAA)
Cartell anunciant la conferència del Dr. Adrià Muros (COAA)

Aquest dimecres vinent, dia 24 d’abril, a les 19 hores, en el marc del 7è cicle de conferències organitzades pel Col·legi Oficial d’Arquitectes d’Andorra (COAA) s’ha organitzat la xerrada “La llum. Experiències múltiples”, a càrrec del Dr. Adrià Muros. La conferència se celebrarà a la seu de l’entitat.

Muros, és arquitecte i professor de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona ETSAB des de 1990. Imparteix cursos, classes i conferències de Grau i de Màster en universitats, empreses, organismes públics i privats nacionals i internacionals.

La conferencia abordarà els múltiples papers que té la llum natural i especialment l’artificial, a través de la seva aplicació en diferents camps com l’arquitectura, l’art efímer, el disseny, la recerca acadèmica, la docència, la tecnologia i fins l’activisme. Amb una reflexió inicial es pretén mostrar la realitat actual que la llum té en cada disciplina on s’analitzaran les claus principals, els significats i les referencies més singulars.

El ponent també exposarà la seva opinió personal i crítica, a través d’experiències múltiples que ha realitzat al llarg de la seva trajectòria professional on mostrarà el seu posicionament conceptual i tècnic, els encerts i els errors i les emocions inesperades que dona treballar amb la llum.

Afirma, “jo soc arquitecte, quan projecto o dissenyo la llum sempre està present. De fet, quan estic  davant d’un paper en blanc, just abans de començar a dibuixar, es quan tinc la percepció del màxim esplendor de la llum.”

[do_widget id=category-posts-pro-64]