
El Govern ha informat que la xifra total de casos des de l’inici de la pandèmia de coronavirus SARS-CoV-2 al Principat és de 13.316 persones (+21) i es registren un total de 12.818 altes (+25). El total de defuncions fins a la data és de 127.
Actualment hi ha 371 casos actius (-4): 10 persones (-4) resten ingressades a planta de l’Hospital Nostra Senyora de Meritxell i 3 a l’UCI –1 d’elles requereix ventilació mecànica–. A la planta COVID-19 habilitada a El Cedre no hi ha cap ingressat.
En quant als vaccins contra la COVID-19, des de l’inici del Pla de vacunació ja s’han administrat 28.881 dosis. L’administració de vacunes es reprendrà de forma massiva aquest dijous. Podeu consultar tota la informació relacionada amb les vacunes a www.govern.ad/vacunacio.
Finalment, pel que fa a la població escolar, hi ha 29 aules sota vigilància activa –9 total i 20 parcial– i 23 en vigilància passiva


