Presentació del llibre “Els recursos naturals del Pirineu”

Cartell anunciant la presentació del llibre que recull les ponències presentades a les 19es Trobades Culturals Pirinenques (SAC)
Cartell anunciant la presentació del llibre que recull les ponències presentades a les 19es Trobades Culturals Pirinenques (SAC)

El dimarts, dia 30 de gener, a les 19 hores, a la sala Sergi Mas del Comú de Sant Julià, tindrà lloc la presentació del llibre Els recursos naturals del Pirineu, que recull les ponències presentades a les 19es Trobades Culturals Pirinenques realitzades l’octubre del 2022 a la vila de Matamala (Capcir), a l’entorn de diferents recursos que donen vida als territoris muntanyencs situats al Pirineu.

La Societat Andorrana de Ciències (SAC) coordina les trobades i la seva publicació en nom de les 16 entitats de l’àmbit pirinenc convocants de les Trobades Culturals Pirinenques.

Intervindran a l’acte el cònsol major de Sant Julià de Lòria, Cerni Cairat; la ministra d’Afers Exteriors, Imma Tor; el president de la Coordinadora de Centres d’Estudis de Parla Catalana i vicepresident de l’Institut Ramon Muntaner, Josep Santesmases; el president de l’Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell, Lluís Obiols; i la presidenta de la Societat Andorrana de Ciències, Àngels Mach.

Tots els assistents a la presentació seran obsequiats amb un exemplar del llibre.

[do_widget id=category-posts-pro-64]