La Seu celebrarà el «Sopar de la fam» dimecres vinent

Cartell anunciant el "Sopar de la fam" a la Seu
Cartell anunciant el «Sopar de la fam» a la Seu

L’ONG Mans Unides, en la seva lluita constant contra la vulnerabilitat al món, ha organitzat una nova edició del «Sopar de la fam», a la Seu d’Urgell. L’activitat solidària es durà a terme el proper dimecres, dia 26 de març. La convocatòria per a totes aquelles persones que hi vulguin prendre part s’ha programat per a les 20:30 hores. Tindrà lloc al Centre Cívic urgellenc.

Sota el lema «Compartir és la nostra major riquesa», Mans Unides fa una crida a la participació en un acte que té per objectiu recaptar fons per a les persones que passen greus necessitats, com l’accés a aliments, en especial els infants i adolescents.

[do_widget id=category-posts-pro-64]