
El Govern ha informat que la xifra total de casos des de l’inici de la pandèmia de coronavirus SARS-CoV-2 al Principat és de 13.900 persones (+2) i es registren un total de 13.717 altes (+4). El total de defuncions fins a la data és de 127.
Actualment hi ha 56 casos actius (-2): no hi ha cap persona ingressada a l’Hospital Nostra Senyora de Meritxell, ni a planta ni a l’UCI. Tampoc hi ha cap ingrés a la planta COVID-19 habilitada a El Cedre.
En quant als vaccins contra la COVID-19, des de l’inici del Pla de vacunació ja s’han administrat 68.373 dosis –41.721 primeres dosis i 26.652 segones–.
Pel que fa a la població escolar, hi ha 2 aules sota vigilància activa –1 en total i 1 en parcial– i 3 en vigilància passiva.


