
L’esquiador andorrà de paraalpí, Roger Puig, ha aconseguit aquest dimarts una excel·lent tercera posició en el segon entrenament oficial de descens (DH) de la Copa del Món, disputat a l’estació francesa de Tignes, en una jornada on els corredors ja han afrontat el traçat en un mode molt més semblant al de competició i amb uns temps molt més ajustats.
Puig ha signat una baixada de gran nivell, amb línies molt ben trobades i una execució sòlida, fet que ha deixat molt satisfet tant l’esportista com tot l’equip. Tot i el gran resultat, l’andorrà encara veu marge per a fer petites correccions de cara a la cursa.
Roger Puig s’ha mostrat especialment content amb el rendiment del material i amb el resultat d’aquest entrenament: “He fet una baixada molt bona i m’he sentit còmode. El material ha anat molt bé i això dona molta confiança”.
Pel que fa a les dades de velocitat, Puig ha completat el descens amb una mitjana de 96 km/h i ha arribat a marcar 140 km/h en el tram final, demostrant el seu bon moment en les disciplines de velocitat.
Amb aquest tercer lloc al segon entrenament, Roger Puig confirma la seva competitivitat a Tignes i afronta amb molta confiança les curses de la Copa del Món de descens dels propers dos dies.


