
La cantant i empresària eurovisiva Susanne Georgi formarà part del jurat d’Una Voce per San Marino, el concurs nacional organitzat per la RTV San Marino, per escollir el seu representant per Eurovisió 2022 a Torí, Italia.
“Estic immensament feliç i és un honor que m’hagin escollit com a jurat per al festival”, ha declarat Georgi que viatjarà a San Marino el pròxim dia 17 de febrer acompanyada per Francesca Aanen, directora i vocal coach de Stars Academy.
“Ells saben tot el que estic lluitant perquè Andorra torni a Eurovisió i San Marino, com a petit estat, també desitgen que Andorra torni al festival”, ha dit. San Marino ha triat a l’andorrana Georgi com a membre del seu jurat per la seva trajectòria i implicació eurovisiva, però sobretot perquè és una coach vocal molt respectada i amb molt experiència.
“Andorra pot aprendre molt de San Marino, també és un petit estat que no ha parat de lluitar i apostar per la gran difusió i promoció que suposa estar presents al certamen eurovisiu. L’any passat el seu esforç es va veure recompensat i van arribar a la final! Va ser sensacional veure com un petit estat defensava els seus colors al costat dels més grans”, ha recordat Georgi.
La cantant, juntament amb Francesca Aanen, estaran a San Marino per la semifinal el dia 17 de febrer i per la gran final el dia 19/02.
San Marino ha participat al Festival d’Eurovisió en 11 ocasions.


