Taller degustació de te i mochis, aquest dijous, al Pas

Cartell anunciador del taller degustació de te i mochis al Pas (Comú d'Encamp)
Cartell anunciador del taller degustació de te i mochis al Pas (Comú d’Encamp)

La biblioteca comunal del Pas de la Casa acull, avui a les 19 hores, el taller degustació de te oriental i mochis, de la mà de ‘Lovedrinktea’. Segons els organitzadors, aquesta, és una jornada per a gaudir i descobrir els secrets de la gastronomia oriental amb dos productes clàssics.

Es tracta d’una experiència nova que portarà els participants a saber més sobre la història del te en la cultura oriental, que es remunta a més de 4.000 anys enrere a la Xina, on es va originar. El te va ser descobert accidentalment per l’emperador Shen Nong, qui en bullir aigua sota un arbre de te, unes fulles van caure en l’aigua i van crear una deliciosa infusió.

D’altra banda, la història del mochi es remunta a més d’un mil·lenni, amb els seus orígens entrellaçats amb la cultura i la tradició japonesa. Aquesta barreja glutinosa té les seves arrels en el període Nara (710-794), quan es preparava com a ofrena religiosa als déus durant diverses cerimònies xintoistes.

[do_widget id=category-posts-pro-64]