
Com és habitual i coincidint amb cada final de mes, el departament d’estadística del Govern revela algunes dades que esdevenen una radiografia de diferents dinàmiques que estan relacionades amb l’activitat diària del Principat d’Andorra. Així, havent-se exhaurit el mes de juny, ja es disposa de xifres totals i tancades del maig.
Com a exemples d’indicadors rellevants, durant el mes de maig han augmentat els visitants (+43,5%), les importacions (+36,4%), les matriculacions (+20,0%) i l’entrada de vehicles (+9,8%), respecte al maig del 2021.
Per contra, han disminuït les persones en recerca de feina (-60,7%) i el consum d’energia en TEP (-4,9%). Al maig, el nombre d’assalariats va augmentar amb un +19,3% respecte al mateix mes de l’any anterior. Alguns indicadors presenten variacions atípiques vistes les restriccions de mobilitat del maig del 2021.


