L’Ajuntament de la Seu contractarà a Integra Pirineus el servei d’atenció telefònica

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell (RàdioSeu)

L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha aprovat avui dilluns contractar a Integra Pirineus el servei d’atenció telefònica municipal, és a dir, l’atenció de les trucades telefòniques que rep aquest consistori. El servei per part d’Integra Pirineus tindrà una durada de 6 mesos a partir del pròxim 1 de juliol. L’horari del servei serà continu, de 08:30 a 14:30 hores, de dilluns a divendres laborables.

Aquest període i horaris servirà com a prova pilot que ajudarà a decidir el futur funcional del servei de telefonia de l’Ajuntament de la Seu.

Val a dir també que coincidint amb els primers dies del servei, les persones que realitzin aquest servei d’atenció telefònica rebran la formació i els protocols necessaris per part de personal de l’Ajuntament.

“Amb aquest acord, manifesta el regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), Jordi Mas, volem conjuminar l’aposta per seguir donant un bon servei telefònic amb la integració de persones que, per les seves capacitats diverses o majors necessitats de suport, tenen més dificultats a l’hora d’accedir al món laboral”.

A més a més, per a garantir la qualitat d’aquest servei, es donarà suport a les persones treballadores del servei per part del servei tècnic d’inserció d’Integra Pirineus, i es coordinarà amb els professionals d’assistència personal que puguin tenir les persones amb discapacitat i majors necessitats de suport.

El valor d’aquest acord entre l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i Integra Pirineus s’estima en 12.497,83 euros +IVA.

[do_widget id=category-posts-pro-64]