La Seu aprova contractar una auditoria per a conèixer l’estat de l’Ajuntament

Ple de novembre a l'Ajuntament de la Seu d'Urgell (RàdioSeu)
Ple de novembre a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell (RàdioSeu)

El ple de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha aprovat una modificació de crèdit del pressupost per a  contractar l’elaboració d’una auditoria sobre la situació actual del consistori. La mesura ha tirat endavant amb 10 vots favorables, de l’equip de govern (Compromís) i la CUP, i 7 en contra, dels grups de Junts i ERC.

L’encàrrec té un cost de 18.750 euros, IVA inclòs. La tinent d’alcalde d’Hisenda, Gemma Tó, va justificar la presentació d’aquesta partida perquè el nou equip de Govern veu necessari conèixer al detall la situació interna de tots els departaments de l’Ajuntament, “per a tenir els números clars” i planificar les actuacions actuals i futures. Des de l’equip de govern es vol disposar, així, de “totes les dades” i també de tota la informació sobre com treballa el consistori “per a poder millorar en el futur a nivell de gestió”.

[do_widget id=category-posts-pro-64]