La FAF, nou col·laborador del #dotzexdotze

Fèlix Álvarez i Marta Alberch (Andtropia)
Fèlix Álvarez i Marta Alberch (Andtropia)

La Federació Andorrana de Futbol (FAF) s’afegeix al moviment #dotzexdotze que lidera Andtropia, donant suport a les ONG i els projectes que es recolzen de cada mes. A més de fer una donació econòmica mensual al projecte protagonista, la col·laboració suposarà també donar visibilitat a les ONG del #dotzexdotze a través de diferents iniciatives que s’organitzaran conjuntament i s’amplia a que, en les properes temporades, l’equip de futbol de l’ENFAF pugui portar el logotip del moviment #dotzexdotze a la seva samarreta.

Tal i com declara Fèlix Álvarez, president de la FAF, aquesta col·laboració va en la línia de la seva missió i valors, com és “donar suport al teixit associatiu del país, en especial, aquest que dona suport als col·lectius socials que més ho necessitin, tant  a nivell local com a nivell internacional.”

Per la seva banda, Marta Alberch, fundadora d’Andtropia i que lidera el moviment #dotzexdotze, assegura que “aquesta col·laboració és una mostra més que esport i solidaritat sempre van de la mà i obtenen resultats i impacte per a millorar la nostra societat”.

[do_widget id=category-posts-pro-64]