Cultura licita una campanya per promocionar i sensibilitzar sobre l’ús de la llengua oficial

L'Hotel Rosaleda il·luminat de groc
L’Hotel Rosaleda il·luminat de groc. Foto: Comú d’Encamp

El Consell de Ministres ha aprovat, a proposta de la titular de Cultura i Esports, Sílvia Riva, la licitació d’un concurs públic per impulsar la creació, la producció i l’execució d’una campanya de sensibilització sobre l’ús de la llengua oficial.

La convocatòria del concurs respon a la necessitat de fomentar l’ús de la llengua oficial, d’acord amb els resultats de la darrera enquesta de coneixements i usos lingüístics i els indicadors de l’activitat del Servei de Política Lingüística, així com les recomanacions del Llibre blanc de la cultura. La finalitat del concurs és crear, produir i executar tots els elements d’una campanya de sensibilització sobre l’ús de la llengua oficial.

Així, i tal com es defineix al plec de bases, la campanya ha de ser d’àmbit general per cercar la implicació del conjunt de sectors econòmics i socials, i de tota la població sense distingir entre segments d’edat. El lema i el missatge s’han de plantejar en clau positiva, i s’han d’orientar al sentit d’orgull de país i de pertinença a la societat andorrana en relació amb l’ús del català i la consciència de protegir la llengua oficial.

El concurs públic és nacional, té modalitat ordinària i procediment obert a tots els professionals de la publicitat, amb la voluntat d’obtenir una proposta de campanya que s’executaria a partir del mes de desembre del 2021. Els interessats tenen temps fins el proper 20 d’octubre per presentar ofertes. El plec de bases es podrà descarregar de manera gratuïta a la pàgina web www.tramits.ad o www.e-tramits.ad (enllaç Edictes i plecs de bases) o es podrà recollir al Servei de Tràmits del Govern

[do_widget id=category-posts-pro-64]