Encamp celebrarà el Dia Internacional de les Dones amb una sessió integrada de ioga i comboxing

El cartell anunciador de l'activitat (Comú d'Encamp)
El cartell anunciador de l’activitat (Comú d’Encamp)

Organitzat pel Comú d’Encamp i coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Dones, el Complex Esportiu d’Encamp acollirà una sessió integrada que combinarà moviment, energia i relaxació en una mateixa experiència. L’activitat se celebrarà el proper divendres, dia 6 de març, a partir de les 19 hores.

La proposta començarà amb una classe de ioga dinàmic, amb Noemí Fajardo, per a activar la musculatura, mobilitzar el cos i connectar amb la respiració. A continuació, tindrà lloc la pràctica de comboxing, amb Manu Jiménez, amb el cos ja preparat per a viure l’activitat amb més consciència i intensitat. La sessió finalitzarà amb una relaxació per a integrar el treball realitzat i afavorir la recuperació.

En acabar, es compartirà un refrigeri saludable a càrrec del Gir Cafè.

Obligatori portar màrfega pròpia. 

L’activitat s’adreça a partir dels 16 anys i les places són limitades. Inscripcions aquí!.

Més informació sobre l’activitat o les inscripcions presencials a la recepció del Complex Esportiu o trucant al +376 732 700.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

[do_widget id=category-posts-pro-64]