S’obre la primera convocatòria per a sol·licitar la validació dels aprenentatges basats en l’experiència per al curs 2025-2026

Una estudiant davant de l'ordinador portàtil
Una estudiant davant de l’ordinador portàtil (SFGA)

El Govern, a través del ministeri de Relacions Institucionals, Educació i Universitats, ha anunciat la primera convocatòria per a sol·licitar la validació dels aprenentatges basats en l’experiència (VAE) corresponent al curs escolar 2025-2026. Aquesta convocatòria va adreçada als professionals de la branca de tècnic de gestió administratiu, de tècnic en cures auxiliars d’infermeria i de tècnic sociocomunitari.

En concret, s’obren 83 places, de les quals 30 places corresponen a la qualificació de Batxillerat professional de tècnic en cures auxiliars d’infermeria (TCAI), 42 places per a la qualificació de Tècnic de suport en gestió administrativa (BP TSGA) i 11 places per a la qualificació de Batxillerat professional de tècnic de suport sociocomunitari (TSSOCO).

El període d’obertura de la sol·licitud per al curs 2025-2026 comença el 20 d’octubre i acaba el 20 de novembre de 2025, ambdues dates incloses. La sol·licitud es pot tramitar a través de la seu electrònica del Govern.

Les persones interessades han de complir els següents requisits: tenir la nacionalitat andorrana o la residència legal a Andorra o transfronterera en actiu al Principat; tenir experiència laboral o formació relacionada amb les competències que es volen acreditar; haver exercit com a mínim tres anys, a Andorra o a l’estranger, una activitat en un camp relacionat amb el contingut de la qualificació de la sol·licitud, de manera consecutiva o intermitent; i no disposar d’una qualificació nacional o estrangera reconeguda al Principat com a equivalent de la qualificació que es vol obtenir via la VAE.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

[do_widget id=category-posts-pro-64]