Clàudia Garcia passarà pel quiròfan per a poder iniciar en condicions la pretemporada

L'esquiadora andorrana, Clàudia Garcia
L’esquiadora andorrana, Clàudia Garcia. Foto: Emils Lukso_Latvian Alpine

Clàudia Garcia, esquiadora de l’equip nacional andorrà, ha tancat aquest dimarts la temporada en els dos gegants FIS que s’han disputat a la pista Esparver de Grandvalira. L’equip tècnic i Garcia van decidir, conjuntament, que era una bona data per a fer net i poder superar els problemes al menisc del genoll esquerre que la corredora ha estat arrossegant durant tota la temporada. Així doncs, demà dimecres mateix passarà pel quiròfan per a poder tornar a l’activitat en, aproximadament, un mes i mig.

“Hem decidit que, com que aquest genoll, durant la temporada, m’ha donat bastantes molèsties, passar ara pel quiròfan i poder fer una bona pretemporada per a la temporada que ve i seguir millorant i fent bons resultats”, ha explicat Garcia avui.

“Tinc el menisc trencat i em fa perdre el rang de moviment i em dona bastant molèstia”, ha manifestat l’esquiadora, que confia en poder tornar quan l’equip torni a fer les sessions de físic “i ja a l’agost estar bé per a poder marxar cap a Amèrica del Sud i encarar la pretemporada el millor que pugui”.

[do_widget id=category-posts-pro-64]