L’Esquella Walking Music Festival torna a fer vibrar la vall d’Incles

FESTIVAL ESQUELLA
Esquella Walking Music Festival. Foto: Comú de Canillo

La vall d’Incles ha acollit la 6a edició de l’Esquella Walking Music Festival. Enguany ha comptat amb cinc grups andorrans, que han fet les seves actuacions seguides a l’envelat del fons de la vall, i comptant amb tots els protocols de la covid.

A les 15:30 h ha començat Scarlett & Brotherhood, que ha delectat els presents amb versions de gèneres com ara blues, folk, bluegrass, gòspel i country. Més tard ha estat el torn del Trio D3, amb repertori farcit d’èxits d’artistes com Aitana, Miki Nuñez, Txarango o Malú, en format acústic. Tot seguit, ha agafat el relleu la formació Old School, una banda que versiona temes de rock des dels anys 50 fins a l’actualitat.

Seguidament ha estat el torn del grup Manu&The Vodka’s amb un repertori de rock & roll amb versions d’intèrprets tan reconeguts dels anys cinquanta i seixanta com Elvis Presley, Carl Perkins o Bill Haley. Els encarregats del colofó final, han estat els excèntrics Punker‘s love the 80s que amb les seves particulars versions de punk rock han posat el punt final a una excepcional tarda de música en viu.

[do_widget id=category-posts-pro-64]