Vall, Font, Vilella i Catasús guanyen el Trial del Pas en les seves categories

Podi de la categoria Vermells. Foto: Cedida

El Pas de la Casa ha acollit aquest cap de setmana, la sisena prova del Campionat de Trial d’Andorra que, a més, era Memorial Àngel Posada. Gaudi Vall, que ha tornat a competir en el Nacional, Marc Font, Salvador Vilella i Miquel Catasús han aconseguit la victòria en les categories vermell, blau, verd i groc, respectivament.

Amb una calor sufocant, la prop de trentena de participants han patit les altes temperatures que els obligaven a tenir un punt més de concentració per a intentar aconseguir els menys punts de penalització possible.

El Trial del Pas de la Casa Memorial Àngel Posada ha estat la penúltima prova abans de l’aturada d’estiu. El proper 9 de juliol es disputarà el Trial d’Anyós amb que es farà l’aturada d’estiu.



Amb la sisena prova del CTA disputada, les classificacions generals provisionals provisional són:

Grocs:                                                              Blaus:

1.- Miquel Catasus. 50 punts.                            1.- Quim Arimany. 122 punts.

2.- Josep Lluís Marco. 40 punts.                       2.- Xavier Cristina. 115 punts.

3.- Elia Pascuet. 25 punts                                  3.- Marc Font. 90 punts

Verds:                                                                Vermells:

1.- Salvador Vilella. 135 punts.                         1.- Quim Altés. 106 punts.

2.- Francesc Pascuet. 75 punts.                         2.- Valentí Cristina. 99 punts.

3.- Alex Lladó. 73 punts.                                  3.-  Edgar Garcia. 85 punts.

Aquest cap de setmana, el Trial del Pas de la Casa s’ha celebrat en el marc de la Festa Major, en una jornada festiva on esport i tradició s’han donat la mà organitzat per l’Andorra Trial Club i la Federació Motociclista d’Andorra (FMA).

[do_widget id=category-posts-pro-64]