Una lesió impedirà la participació de Margot Llobera al 1000 Dunas Raid

La pilot andorrana, Margot Llobera (Media M. Llobera)
La pilot andorrana de motos, Margot Llobera (Media M. Llobera)

La destacada pilot de motos Margot Llobera, que recentment es va coronar campiona als Tres Dies d’Enduro de L’Aveyronnaise Classique, ha patit una desafortunada lesió que la deixarà fora de la seva propera competició, el 1000 Dunas Raid, després d’un accident en el seu darrer entrenament amb moto.

La lesió va passar quan Llobera realitzava la preparació per al 1000 Dunes Raid. Durant una maniobra sobre la moto va patir un traumatisme a la seva espatlla esquerra, una zona que ja havia resultat afectada en una lesió anterior mentre practicava motociclisme.

Actualment, Margot està sota cura mèdica i se sotmetrà a un procés de rehabilitació per a recuperar-se completament. Tot i aquesta adversitat, la pilot manté un esperit positiu i està enfocada en la seva recuperació amb l’esperança de tornar a la competició.

Margot Llobera va fer tot el possible per a ser present a la competició, però finalment, per recomanació mèdica, no va poder participar a causa de l’alt risc de requerir una intervenció quirúrgica en cas de patir una altra caiguda que pogués complicar la lesió.

Tot i la seva determinació i desig d’enfrontar el desafiament, és el moment de prioritzar la seva salut i benestar, prenent la difícil decisió de retirar-se de la competició per a evitar complicacions addicionals. Ara, la seva atenció se centra en la rehabilitació i tornar a estar en plena forma.

Margot Llobera: “Vull començar expressant la meva profunda tristesa per no poder participar al 1000 Dunas Raid a causa d’aquesta lesió a la meva espatlla esquerra. Estava realment emocionada per enfrontar-me a aquest desafiament i competir en una de les competicions més prestigioses del món de Rally Raid. Després de la meva recent victòria als Tres Dies d’Enduro de L’Aveyronnaise Classique, em sentia en la meva millor forma i llesta per a donar el millor de mi”.

La pilot andorrana manifesta que “aquesta lesió és especialment frustrant per a mi, ja que és similar a una que vaig patir fa alguns anys. Soc conscient que aquestes situacions són part de l’esport i, malgrat les precaucions, els riscos sempre hi són presents. La meva prioritat en aquest moment és enfocar-me en la meva recuperació i seguir les indicacions mèdiques al peu de la lletra per a tornar a estar en plena forma com més aviat millor”.

Per a acabar, Margot Llobera agraeix “de tot cor els meus patrocinadors i tots els que m’han donat suport al llarg de la meva carrera. El seu suport és un gran impuls en aquests moments. Mentrestant, estaré treballant de valent en la meva rehabilitació i preparant-me per al futur”.

TOTES LES NOTÍCIES