Trio Claret actua dissabte al Cicle Cambra Romànica

Sergi, Gerard i Jordi Claret
Sergi, Gerard i Jordi Claret amb els seus respectius instruments. Foto: Trio Claret

Arriba al V Cicle Cambra Romànica un dels concerts més esperats, el protagonitzat per un referent musical a Andorra com Gerard Claret que, acompanyat dels seus dos fills Sergi i Jordi, ambdós músics de gran nivell, han format recentment la formació de cambra sota el nom de Trio Claret. Serà el proper dissabte 14 de novembre.

En aquest concert, violí, viola i violoncel creen una atmosfera única en la proximitat que permet la música de cambra en un entorn de recolliment com l’església de Sant Serni de Canillo. En el concert s’hi sentiran obres de Beethoven (del que enguany se celebren 250 anys del seu naixement), Mozart, Kodaly, Strauss i Kreisler. Peces compostes majoritàriament al centre d’Europa entre els segles XVIII i XIX i que faran les delícies dels espectadors.

Serà la primera oportunitat de veure en directe els tres músics Claret en formació de cambra, en el cicle Cambra Romànica que Gerard Claret coneix bé, ja que va actuar-hi amb el Trio Barcelona l’any 2018, celebrant aleshores els 50 anys de carrera professional dels germans Lluís i Gerard Claret.

L’aforament limitat per tal de respectar les mesures sanitàries vigents fa que el concert tingui ja entrades esgotades, però es podrà visualitzar en directe a les 17h per andorradifusio.ad, i a posteriori pel canal de YouTube de l’associació (https://www.youtube.com/c/AmicsCambraRomanica).

 

[do_widget id=category-posts-pro-64]