
Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest dilluns un muntanyenc que s’havia quedat blocat mentre practicava barranquisme al terme municipal de Peramola. Segons ha informat la Direcció General d’Emergències, l’avís de l’incident es va rebre a les 16.24 hores des de la zona de Serra de Sant Honorat, al sud de l’Alt Urgell.
El barranquista es va trobar que tenia les cordes enganxades i no podia avançar ni retrocedir. Efectius del GRAE de la Seu d’Urgell es van desplaçar fins al lloc dels fets i van extreure el visitant amb l’ajut d’un helicòpter amb grua. L’home estava il·lès.
Encara en successos, els Bombers de la Generalitat han informat que aquest dilluns han realitzat al conjunt de Catalunya un total de 25 sortides per incidències relacionades amb el vent. Els cims del Pirineu és una de les zones on hi ha hagut cops més forts, amb 80 km/h tant al Pic de Salòria com a la Tosa d’Alp i a Boí Taüll, 73 a Certascan o 67 a la Bonaigua, entre altres registres.


