L’espai expositiu del Museu Casa Rull acull una nova mostra d’un jove artista del país, Daniel Díaz

El jove artista Daniel Díaz en l'exposició que presenta al Museu Casa Rull
El jove artista, Daniel Díaz, en l’exposició que presenta al Museu Casa Rull (SFG)

L’espai expositiu ubicat a l’entrada del Museu Casa Rull, a Sispony, a la parròquia de la Massana, torna a acollir una nova mostra artística impulsada per artífexs del país. Aquesta vegada és el torn de Daniel Díaz, que proposa la mostra ‘L’art de la fusió de la pissarra i fusta’.

La mostra neix amb la inspiració de l’observació de la natura i l’amor per la cultura pirinenca. Els elements que podrien simbolitzar aquesta cultura són la fusta, el ferro i la pissarra, presents tant en les construccions antigues com en les actuals.

Aquesta fusió, unida a la geometria present a la naturalesa, dona com a resultat tres taules, dos miralls, una làmpada i dos testos, úniques i fetes artesanalment que conviden a no oblidar els orígens.

“El que vull transmetre amb les peces artesanals no és només una experiència visual sinó una experiència sensorial que s’aconsegueix cremant la fusta i raspallant-la fet que permet tenir un tacte molt agradable i simular que la peça és antiga malgrat que tingui poc temps de vida”, ha ressaltat Díaz.

L’espai habilitat per l’Àrea de Museus i Monuments del Ministeri de Cultura permet seguir donant a conèixer la tasca i feina que desenvolupen els joves artistes del país. ‘L’art de la fusió de la pissarra i fusta’ es podrà veure fins al 24 d’agost.

L’horari d’obertura de l’espai és de dimarts a dissabte de les 10 a les 14 h i de les 15 a les 19 h i diumenge de 10 a 14 h.

[do_widget id=category-posts-pro-64]