La Xavi Andorra Karate Cup acollirà 162 competidors en la seva 4a edició

A la cita hi prendran part més de 160 competidors (Freepik)
A la cita hi prendran part més de 160 competidors (Freepik)

La quarta edició de la Xavi Andorra Karate Cup torna amb més força que mai. Un total de 162 competidors participaran aquest proper dissabte i diumenge a la prova que es disputarà al Prat Gran d’Escaldes-Engordany. La cita suposa la consolidació d’una prova que, enguany, arriba a la quarta edició i que comptarà amb representants de 16 entitats provinents d’Espanya, França i, òbviament, el Principat d’Andorra. Es tracta doncs, d’una evolució d’aquesta copa que va arribar després de la pandèmia amb un nou format i que busca potenciar la competició en les categories de formació.

De fet, el torneig acull participants que van des dels vuit i fins als 17 anys (categoria júnior), així com una categoria per a veterans (+35 anys). L’objectiu és donar espais de competició als més petits, però també als veterans, en el tram final de temporada.

Vista la bona rebuda d’enguany, la voluntat de l’organització és seguir fent créixer la competició de cara edicions futures, sempre potenciant la base, un dels pilars fonamentals de la franquícia Karate Xavi Andorra. La competició es disputarà aquest dissabte, en jornada de matí i tarda, i aquest diumenge en sessió de matí en les modalitats de Kata i de Kumite.

[do_widget id=category-posts-pro-64]