La Seu d’Urgell convida a gaudir de les diferents exposicions de la ciutat

L'exposició Les 35 cadires de Can Pere
L’exposició Les 35 cadires de Can Pere (Ajuntament de la Seu d’Urgell)

Un any més, la Seu d’Urgell, està acollint diferents exposicions durant tot el període d’estiu. Aquestes mostres es poden trobar, principalment, a la sala La Cuina, Sant Domènec i el pati de la biblioteca de Sant Agustí.

Bitxos

El 5 de juliol de 2022, es va inaugurar l’exposició ‘Bitxos’, presentada per Josepa Travé. En aquesta activitat s’hi pot veure unes 40 obres realitzades amb pintura, juntament amb díptics, tríptics i composicions d’una dotzena de quadres petits, a més d’un centenar de bitxos realitzats en ceràmica, que es passegen per dins i per entremig dels quadres. Es podrà visitar fins al 27 d’agost, a Sant Domènec.

 

Les 35 cadires de Can Pere

Una exposició que fins al 31 d’agost estarà exposada a la biblioteca de Sant Agustí, i on participen 24 artistes de la Seu d’Urgell, Andorra i Barcelona. Un projecte per a reinterpretar i intervenir amb un objecte tant quotidià com es la cadira.

 

Mensulae

Inaugurada el 5 d’agost, es podrà visitar fins al 30 de setembre. S’hi poden veure obres tant d’alumnes com d’exalumnes de l’Espai Municipal d’Art. Aquesta mostra s’ubica a la sala La Cuina, comptant aproximadament amb 300 peces entre quadres de vinil, acrílics i oli, així com collage, ceràmica i paper maixé, entre d’altres.

[do_widget id=category-posts-pro-64]