La Seu d’Urgell acull la primera Trobada d’Escoles de Bàsquet territorial de la temporada

Cartell de la primera Trobada d'Escoles de Bàsquet territorial
Cartell de la primera Trobada d’Escoles de Bàsquet territorial

El Palau Municipal d’Esports de la Seu d’Urgell serà escenari de la primera de les Trobades d’Escoles de Bàsquet que organitza aquesta nova temporada la territorial de Lleida de la Federació Catalana de Basquetbol. La jornada serà aquest diumenge, de les deu del matí a la una del migdia.

Al llarg de la matinal, els clubs i escoles participants disputaran una desena partits, amb l’objectiu principal de “gaudir de l’esport i passar-ho molt bé”, alhora que coneixen els equips amb els quals faran d’altres trobades aquest curs. A més dels tres equips de l’amfitrió, Sedis El Mos, també hi jugaran el BC Andorra, l’Escaldes, el CB Balaguer (que hi porta dos equips), el CBF Lleida, el CENG Artesa de Segre i el CB Torrefarrera.

Abans d’aquesta trobada, aquest dissabte al vespre (19.30 h), el Sedis Hidrology rebrà el Pardinyes Lleida, a la tercera jornada del grup 3 de Primera Catalana. És un dels diversos partits d’equips del Sedis que hi haurà aquest cap de setmana al Palau d’Esports. El sènior masculí urgellenc busca la primera victòria de la temporada després de les derrotes encaixades en els dos primers partits, contra el SESE B i el CE La Marina. De la seva part, els lleidatans van aconseguir estrenar el caseller de triomfs la setmana passada, davant l’Escolapis Sarrià.

[do_widget id=category-posts-pro-64]