Esquí: L’equip tècnic de Verdú adapta la planificació després de la cancel·lació de Lech


Després de la cancel·lació de la Copa del Món de Lech (Àustria) l’equip de Joan Verdú s’ha vist obligat a canviar la preparació d’aquesta primera part de la temporada. Un cop coneguda la cancel·lació de la prova austríaca que s’havia de disputar el pròxim diumenge dia 13, l’andorrà va allargar la seva estada a Saas Fee amb entrenaments de supergegant, per a tornar a Andorra uns dies i adaptar la seva preparació amb un bloc físic adient.

El 23 de novembre viatjarà el cos tècnic a Zinal (Suïssa) per a preparar la pista el dia 24. El dia 27 serà Joan Verdú qui es desplaçarà a l’estació suïssa per a tenir el primer dia d’esquí el dia 28.

A partir d’aquí, el 6 i 7 de desembre l’esquiador andorrà competirà a les Copes d’Europa de supergegant de Santa Caterina (Itàlia), mentre que el dia 10 disputarà la Copa del Món de gegant de Val d’Isère (Val d’Isère) i els dies 18 i 19 les dues Copes del Món de gegant d’Alta Badia (Itàlia) i, després del Nadal, el 7 de gener, la Copa del Món de gegant d’Adelboden (Suïssa).

[do_widget id=category-posts-pro-64]