L’any 2020, l’import total destinat a l’ús de tecnologies de la informació i comunicació en les administracions públiques ha estat de 12.237.864,17 €, un +1,4% més que l’any 2019. Un 37,7% d’aquest import s’ha destinat a “Treballs realitzats per empreses: estudis i treballs tècnics“.
El Govern d’Andorra compta amb 1.635 ordinadors de sobretaula, 127 portàtils i 550 equips d’impressió (impressores i equips multifunció). El Departament de Policia compta amb 250 ordinadors de sobretaula, 40 portàtils i 87 equips d’impressió.
L’Administració compta amb un total de 47 professionals de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). La majoria d’ells són “programadors d’aplicacions informàtiques i controladors d’equips informàtics” i treballen al Departament de Sistemes d’Informació (DSI).
Hi ha hagut un total de 25.545 tràmits online, un +18,3% respecte a l’any 2019 i un +162,9% respecte al 2018.