Ampliació dels aforaments en bodes, batejos, comunions i altres celebracions

Una boda en temps de Covid-19.
Una boda en temps de Covid-19. Foto de Jonathan Borba a Unsplash

El Consell de Ministres ha aprovat aquest dimecres l’alleugeriment d’algunes de les mesures temporals per fer front a la pandèmia de coronavirus SARS-CoV-2 al Principat donada la bona evolució de les dades de les darreres setmanes.

En concret, es relaxen les relacionades amb la celebració d’aniversaris, bateigs, comunions, casaments i altres esdeveniments socials. Actualment poden agrupar-se un màxim de 40 assistents en espais interiors –sense superar el 50% de la capacitat– i 100 a l’aire lliure, però es permet augmentar aquestes xifres a 100 –també sense superar el 50% de la capacitat– i 200 respectivament si es disposa d’un protocol específic validat pel ministeri de Salut. Entre d’altres aspectes, es contemplarà la possibilitat de cribrar amb test d’antigen ràpid a tots els assistents.

De la mateixa manera, si es disposa d’aquest protocol també es poden ampliar a 10 les persones permeses per taula, i l’horari dels dinars pot allargar-se fins a les 18 hores. Es manté la prohibició de les activitats de ball i del consum de begudes i menjar quan no s’està assegut a taula.

[do_widget id=category-posts-pro-64]